موضوعات داغ

ساخت تیزر در کرج – تیزر در کرج

دنیای تبلیغات در عصر امروز کاملاً متفاوت شده و از طرق مختلف رایج شده است. از این تیزر در کرج و مناطق دیگر استفاده می شود.

با توجه به اهمیت ساخت تیزر در کرج برای شما کارفرمای عزیز ، در بخش بعدی به طور خلاصه برخی از سبکهای اجرایی را در استودیو 120 شرح خواهیم داد.

تیز در کرج

ما در عصری زندگی می کنیم که نگاهمان به سبک های مختلف تبلیغات معطوف است. پوسترها و بیلبوردهای زیبا ، روزنامه ها و مجلات و وب ، اما معنای این سبک های تبلیغاتی زندگی رسانه ها است. رسانه های امروزی در واقع بسیار سخت تلاش می کنند تا توجه جهانیان را در جهانی رقابتی جلب کنند. ویدیو یا تیزر تبلیغاتی یکی از رسانه هایی است که امید به زندگی خوبی دارد و می تواند پیام کامل تری به مخاطب ارائه دهد. این رقابت استان البرز و شهر کرج را به هم نزدیک کرد تا جایی که ساخت تیزر در کرج می تواند این برند را از رقیب خود دور کند.

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر ویدئویی، ویدیویی است که از سبک های مختلف برای ارائه محصول یا خدمات استفاده می کند. این رسانه ترکیبی از موسیقی است و در برخی سبک ها روایت و ضبط یا حرکات گرافیکی یا متحرک و در برخی موارد عکس های فشرده است. یک تیزر تبلیغاتی سعی دارد با جلب توجه مخاطب و در نهایت انتقال هدف یا پیام تبلیغاتی آن به مخاطب ، مخاطب را به سمت موضوع داستان سوق دهد.

تیزر تبلیغاتی با پرداخت هزینه ای در رسانه های هدف برای مخاطبان یا بازار هدف برای مدت زمان مشخصی پخش می شود. اکنون این نوع ورودی می تواند در تلویزیون یا در یک شبکه اجتماعی یا مانیتورهای نصب شده در یک مکان خاص اتفاق بیفتد.

در استان البرز نیز می توانید ساخت تیزر در کرج به استودیو 120 بسپازید و از رادیو و تلویزیون پخش کنید.

تاریخچه تیزر تبلیغاتی:

اگر به تاریخ پیدایش یا اختراع تلویزیون توجه کنیم ، در واقع تاریخ اولین تیزر را می توان با همان زمان همراه کرد. در ایالات متحده ، تیزرهای تبلیغاتی یا تیزرهای تلویزیونی اولین بار در دهه 1940 پخش شد. این آگهی برای ارائه مارک ساعتهایی که بین مسابقات ورزشی توزیع می شود ، ایجاد شده است.
اما در کشور ما ، ایران ، در دهه 1930 ، با ایجاد رادیو و تلویزیون ملی ، وظیفه پخش تیزرهای تبلیغاتی به عهده این سازمان قرار گرفت. امروز در تهران ، کرج و سایر شهرهای ایران ساختن یک تیزر تبلیغاتی در اولویت فعالیت های تبلیغاتی است. در سالهای اخیر ، تولید تیزر در کرج در تلویزیون و شبکه های اجتماعی و صفحه نمایش شهرها مورد استفاده قرار گرفته است.

امروزه با گسترش علم و سخت افزار ، تبلیغات از شکل قدیمی و سنتی خود فاصله زیادی گرفته و تبلیغات چند رسانه ای محبوبیت زیادی پیدا کرده است. هر کسب و کاری چه برای معرفی خود و چه برای جا انداختن محصولش تولیدیش نیازمند تبلیغات است و طبق ارقام و تجربه، انسان ها تبلیغات بصری را به انواع دیگر تبلیغات ارجعیت می دهند مخصوصا محتوی صحنه ها و ویدیو های جذاب و دیدنی باشد. این ویژگی را دقیقا می توان به ویدیو های تبلیغاتی نسبت داد. اما ویدیو تبلیغاتی چیست و چه شاخصه های دارد؟ برند های جهانی بر چه پایه و اساسی ویدیو تبلیغاتی می سازند؟ در این بخش به این سوال ها پاسخ خواهیم داد.

انواع ساخت تیزر در کرج :

  • تیزر تبلیغاتی رئال
  • تیزر تبلیغاتی انیمیشن
  • تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن

تیزر رئال

به تیزرهای ویدیوها یی که به صورتی با انسان های واقعی در محیط  واقعی فیلم برداری می شوند و خود اصل محصول را نشان می دهند ویدیو رئال گویند. معمولا ویدیو های رئال خط داستانی مشخصی را دنبال می کنند و سعی در نشان دادن جذاب تر و پر زرق و برق کردن محصول دارند. برای بهتر متوجه شدن اینکه تیزر رئال چیست، می توانید تبلیغات تلویزیونی را در نظر بگیرید مخصوصا تبلیغات محصول های غذایی و انواع خوردنی ها و نوشیدنی های پر زرق و برق.

از نمونه تیزر تبلیغاتی رئال میتوان به تیزر استودیو 120 اشاره کرد که میتوانید ان را تماشا کنید.

تیزر انیمیشن

تیزر انیمیشن نوعی ویدیو گرافیکی است

تیزر انیمیشن نوعی از ویدیو گرافیکی است که توسط نرم افزارهای کامپیوتری به صورت انیمیشن ساخته می شود و شخصیت ها و محیط  کاملا غیر واقعی و کارتونی هست . این دسته ازویدیو ها معمولا برای تبلیغ لوازم یا مکان هایی که در کل محصولاتی که با کودکان و نوجوانان در ارتباط است به کار می رود این ویدیو  را در اینجا میتوانید تماشا کنید.

تیزر رئال انیمیشن

این نوع از ویدیو ها ترکیبی از دو نوع  قبل می باشن، یعنی ویدیو واقعی را با تصاویر انیمیشین ترکیب می کنند.

به عنوان مثال تبلیغات برند چی توز بیشتر تمرکزش بر این نوع از ویدیو است.

کاربرد تیزر تبلیغاتی

ویدیو های تبلیغاتی برای موارد بسیاری به کار می روند از جمله :

  • استفاده برند ها از تیزر برای معرفی محصول جدید و یا بهبود محصولات قبل
  • پخش فیلم های تبلیغاتی در سینماها
  • پخش تیزر بین سریال ها
  • استفاده از تیزر در وب سایت کمپانی
  • استفاده در شرکت ها و جلسات کاری
  • استفاده در کنفرانس ها و مطبوعات

مراحل ساخت تیزر در کرج

مراحل ساخت تیزر در کرج استدیو 120
  1. سناریو کلیپ تبلیغاتی

هدف اصلی هر تیزر یا ویدیو تبلیغاتی ، دادن پیامی اشکار یا ناقص به بیننده است تا ذهن تماشاگر را درگیر خودش کند. در این مکان نیازی نیست به همه ویژگی های محصول بپردازید و از صفر تا صد آن را توضیح دهید بلکه  تیزر باید یک ابهام داشته باشد طوری که بیننده مایل باشد برای رفع ابهامش یا برای این که دوباره صحنه ها و تصویر های زیبا از محصول را ببیند چند بار دیگر برگردد و ویدیو را تماشا کند. اگر تیزر چنین ویژگی داشته باشد می توان گفت یک ویدیو تبلیغاتی موفق ساخته اید.

  1. بازار هدف و انواع تیزر مرتبط با آن

قدم بعدی این است که توجه کنید برای چه قشر یا گروهی دارید ویدیو یا تیزر میسازید و تبلیغات انجام میدهید . محصولتان قرار است نظر چه قشری را جذب کند . بسته به نوع محصول نوع ویدیو تبلیغاتی را نیز می توان مشخص کرد. همانطور که اشاره کردیم معمولا افراد سنین پایین تیزر انیمیشن و کارتونی و افراد سنین بزرگسال نوع رئال وتبلیغات را می پسندند. در این مورد با متخصص مربوطه مشورت کنید و بهترین نوع تیزر را برای ساخت انتخاب کنید.

  1. ساخت و انتشار تیزر تبلیغاتی

بعد از مشخص شدن خط داستان و ساخته شدن  ویدیو یا تیزر نوبت به انتشار در رسانه ها است . تلویزیون مهم ترین و بزرگ ترین پلتفرم پخش تیزرهای تبلیغاتی است ولی  هزینه زیادی را برای بیزینس ها می طلبید و شرایط و ضوابط خاص خود را دارد و کسب و کارهای کوچک توانایی پرداخت آن را نداشتند و معمولا فقط تبلیغ برند های مشهور و معمول  دیده می شد. اما امروزه با توسعه شبکه های اجتماعی بیشتر کسب و کارها تیزرهایشان را در این پلتفرم های اینستاگرام یوتیوب و …  با کمترین هزینه  منتشر می کنند و به خوبی مورد توجه قرار میگیرند

ساخت و انتشار تیزر تبلیغاتی استدیو 120

نمونه جهانی تیزر تبلیغاتی

حالا که با مفهوم تیزر و ویدیو تبلیغاتی و هدف آن آشنا شدیم برخی نمونه های جهانی را بررسی می کنیم تا با انواع ایده تیزر تبلیغاتی برند ها و شرکت های معروف آشنا شویم و پشته صحنه هایی از ساخ این نوع ویدیو های حرفه ای ببینیم.

نکته ساخت تیزر در کرج

بیننده و شنونده ی امروزی بسیار باهوش است و به محض دیدن محتوای تکراری و خسته کننده از ادامه دیدن دست می کشد. یکی از مهم ترین ویژگی های یک ویدیو و تیزر تبلیغاتی خوب داشتن ایده جدید و خلاقانه است. مخاطب ما روزانه با حجم زیادی از محتوا روبرو هستند. در این میان اهداف ما ساخت ویدیو خلاقانه و حرفه با صحنه های خاص و جذاب است. در غیر این صورت اگر از ایده های معمولی و غیر حرفه ای دیگر کپی کرده باشید و نگاه متفاوت و حرفه ای به محصول خودتان نداشته باشید، انتظار اینکه دیگران نیز ویدیو محصول شما را متفاوت ببینند بیهوده است.

  1. کمی ابهام به ویدیو اضافه کنید

شاید فکر کنید انسان اگر از چیزی کامل سر در نیاورد کلافه میشود. اما برخی مواقع این طور نیست و اضافه کردن کمی ابهام و رمز و راز به تیزر و ویدیو باعث می شود بیننده ذهنش مشغول شود و به دنبال درک آن موضوع برود وباعث میشود ویدیو را چندین بار ببیند تا بلکه نکته ای را از آن در آورد. هدف کلی تیزر و ویدیو تبلیغاتی جلب توجه مخاطب است به طوری که خودش هم ازین موضوع خبر دار نشود. داستان را طوری نشان دهید که نیمه تمام بماند. یا ویدیو هایتان را به صورت سریالی تهیه کنید و به صورت قسمت به قسمت آن را منتشر کنید.

یکی از نمونه تیزرهای ایرانی جالب متعلق به شرکت گوشت کالا است که با روشی جالب هم اسم گوشت را در بیلبورد اورده و هم منظور را طوری رسانده که اپلیکیشن گوشت کالا همیشه در دسترس است.

بیلبورد خلاقانه استدیو 120
  • بر محصول و تصاویر زیبا تمرکز کنید

تفاوت تیزر با بقیه انواع  تبلیغات در این است که خصوصیات محصول را می توان با روش های مدرن و جذاب به نمایش گذاشت تا بیننده درک درستی از محصول و زیبایی یا طعم آن پیدا کند .

در ادامه یکی از تیزرهای استودیو 120 را برای محصول غلات صبحانه به روش استودیو های اروپایی و حرفه ای مشاهده کنید.

  1. تیزر تبلیغاتی را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید

هدف معرفی محصول این است که هر چه بیشتر توجه افراد را جلب کند. برای کسب و کارهای نوپایی که بودجه های آن چنانی برای تبلیغات ندارند شاید تبلیغات تلویزیونی کمی سنگین به نظر بیاید. امروزه به اندازه کافی در شبکه های اجتماعی مخاطب بالایی وجود دارد و بهترین پلتفرم برای انتشارویدیو های تبلیغاتی به شمار می آیند. یوتیوب، اینستاگرام این ها همگی برای جاییگاه تیزر تبلیغاتی شما پر مخاطب و مناسب هستند.

شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام با میزان بالای مخاطب یکی بهترین پلتفرم ها برای انتشار ویدیو های تبلیغاتی به شمار می آیند.

تیزر تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی استدیو 120

نزدیک به ۳ میلیارد کاربر جهانی در شبکه های اجتماعی وجود دارد. در کشور خودمان ایران نیز حدود ۴۷ میلیون نفر از شبکه های اجتماعی مختلف استفاده می کنند. پس این مارکت گسترده فرصت بسیار خوبی است که از این مدیاهای ارزان قیمت برای تبلیغات استفاده کنید. بهتر است تیزر کمپین شما حدود 25 تا 35 روز قبل از انتشار محصول پخش شود تا وقت مناسب برای تاثیر گذاری بر مخاطب را داشته باشد.

شما میتوانید برای ساخت تیزر در کرج با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و به رایگان مشاوره دریافت کنید

این مقاله برای شما چقدر مفید بود ؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. شمارش آرا: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

‫5 دیدگاه ها

  1. واقعا کارتون خیلی حرفه ای و عالی هستش و نسبت به قیمت خیلی راضی بودم. واقعا توصیه می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای تماس و مشاوره جهت تیزر با ما در ارتباط باشید09226177410
با کارشناسان ما تماس بگیرید